Antalya Büyükşehir Belediyesi’ne yönelik gerçekleştirilen yeni bir operasyonda, yolsuzluk ve rüşvet iddiaları doğrultusunda Antalya, Ankara ve Adana’da toplam 25 kişi gözaltına alındı. Soruşturmanın detaylarına göre, gözaltına alınan bu kişilerin, Antalya Emniyet Müdürlüğü’ne getirileceği belirtildi. Bu kapsamda, yolsuzlukla mücadele çalışmaları hız kesmeden devam ediyor. Operasyonun, belediyedeki yolsuzlukları ortaya çıkarmak ve kamu kaynaklarının korunması amacıyla yapıldığı ifade edildi. Gelişmelerle ilgili olarak yetkililerden ek açıklamalar bekleniyor.
Related Posts
Kepçe Darbesiyle Yıkılan 5 Katlı Bina: Kontrolsüz Yıkım Anları Kameralara Yansıdı
- Ahmet Şahin
- 17 Mayıs 2026
- 1 min read
- 0
Efes-2026 Tatbikatı’nda ATAK Helikopterleriyle Koordineli Vuruşlar Gerçekleşti
- Ahmet Şahin
- 20 Mayıs 2026
- 1 min read
- 0
Emekliler Yetersiz Gelirle Mücadele Ediyor: Artık Yeter!
- Ahmet Şahin
- 2 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0